FAQ

Dagelijks krijgen wij veel vragen binnen. Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen. 

Producten
Heeft ieder product gratis verzenden?

Wij versturen vanaf bepaalde bedragen gratis. Deze bedragen verschillen per land en per hoeveelheid goederen. Voor sommige grote goederen rekenen wij een toeslag. Deze toeslag staat altijd bij het product aangegeven.

U vindt onze verzendkosten hier: www.zaned.nl/verzendkosten

Hebben onze producten een EAN-code / barcode?

Jazeker! Bijna al onze producten beschikken over een EAN-code.

Zijn onze producten origineel?

Jazeker! Al onze producten zijn ALTIJD 100% origineel. 

Prijzen
Is BTW inbegrepen bij de prijzen op onze website?

Al onze prijzen op de website zijn exclusief BTW. De BTW voegen wij toe op de factuur. U kunt als klant buitenlandse klant zonder BTW bij ons bestellen als u een geldig BTW-nummer heeft.

Is er een minimumbedrag voor een bestelling?

Ja. Minimum bestelbedrag is €50,00.

Is er een minimumhoeveelheid wat u moet bestellen?

Wij zijn een groothandel en dus hanteren wij minimale afnames. Vaak zijn dit minimaal 10 tot 20 stuks. Meestal is dit dus 1 volle doos. Meer bestellen is uiteraard mogelijk, want wij versturen ook pallets. Het minimumaantal kunt u altijd zien bij het product dat u wilt bestellen.

Welke betaalmethoden hebben wij?

Wij hebben diverse betaalmogelijkheden!

  • IDEAL
  • Mastercard
  • VISA
  • MAESTRO
  • SOFORT
  • Bancontant
  • OverBoeking
  • GiroPay

Onze bankrekeningnummers zijn:

ZANED
ABN-AMRO (NL)
IBAN: NL40ABNA0541846981

BNP PARIBAS FORTIS (België)
IBAN: BE33001604171246

Verzending
Levertijd

Nadat u bij ons een bestelling heeft geplaats gaan wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag. U vindt al onze levertijden op deze pagina: www.zaned.nl/levertijd

Naar welke landen versturen wij?

U kunt altijd zelf uw bestelling ophalen, maar wij bieden ook de mogelijkheid tot verzenden. Wij verzenden naar de volgende landen:

  • Nederland
  • België
  • Luxemburg
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Oostenrijk
  • Hongarije
  • Polen
  • Tsjechië
  • Denemarken

Wilt u verzenden naar een ander land? Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

U vindt onze verzendkosten hier: www.zaned.nl/verzendkosten

Kunt u de bezorgdag kiezen?

Het kan altijd zijn dat uw winkel op bepaalde dagen dicht is. Wij kunnen hier rekening mee houden als u dat als opmerking bij uw bestelling zet.

Het is ook altijd mogelijk om hiervoor contact met ons op te nemen. 
Neem contact op: www.zaned.nl/contact

Uw account
Hoe kan ik een account aanmaken?

Het is heel eenvoudig om een account bij ons aan te maken. U kunt zich registreren op deze pagina: www.zaned.nl/mijn-account/

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten? Dat is vervelend! Gelukkig kunt u op deze pagina uw wachtwoord opvragen: Lost Password

Waar staat mijn bestelhistorie?

Heeft u in het verleden een bestelling bij ons gedaan en wilt u nog eens kijken wat u toen had besteld? Kijk dan vooral in uw bestelhistorie, deze vindt u bij ‘mijn account’.

Stond uw vraag er toch niet bij? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder!